Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Det går greit med oss fysisk, men psykisk er det enda så tungt at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Tenker masse på Mikael, det nærmer seg de dagene da vi fant ut at han var syk, og det nærmer seg 1-årsdager med stormskritt. Og jeg gruer meg vanvittig.. I påska i fjor vaska jeg babyklær og ordna det greit til vi skulle få nr. 2, og uka etter fikk vi beskjeden som satte verden på hodet. Jeg regner med at påska i år blir ganske lik påska i fjor, men forhåpentligvis ikke uka etter da.. Var på ultralyd i dag på Levanger. Alt sto bra til, flotte mål, masse bevegelse og bra dopplerundersøkelse. Hun sjekket kjønnet, og det er Irmelin der inne. Det er bra, for huset fylles med stadig mer rosa og vi bruker navn om henne stadig vekk. Jeg fikk sånn en dårlig følelse her om dagen om at det likevel var gutt, men egentlig så betyr jo ikke det så mye. Vi går inn i 3. trimester i morgen, det er mindre enn 11 uker til Irmelin kommer den 5. mai. Snakket med jordmor etterpå, og fikk satt opp ny ultralyd og time til ctg. Skal gå fast til ctg nå etter uke 30, og i tillegg få akupunktur mot bekkenløsning. Har fått veldig vondt nå, i symfysen og nedover venstre bein. Håper det hjelper! Var også innom psykologen min og fikk time på mandag. Skal ha fast opplegg der også.. Vet ikke helt hvordan jeg har det, det går så veldig opp og ned. Planleggingen og innkjøpene er i full gang da, men jeg gleder meg virkelig ikke over graviditeten. Jeg gleder meg kun til jenta er ute. Ønsker alle dere andre her inne masse lykke til fremover, og sender dere mange styrkeklemmer. Jeg vet hvor behøvelig det er med masse styrke for mange av oss for å komme seg gjennom alle dagene..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Sender deg en stor klem jeg!! Ja det blir ikke lett den tida som kommer nå nei med tanke på Mikael! Men snart så kommer lille søte Irmelin! Det kommer til å bli to stolte storebrødre! En på jorden og en i himmelen! Tenker masse på deg jeg Lillegull!! Klem!
Lurvehette Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Så fint å lese, og at det går bra for deg. Fint navn du har valgt til din lille:) Datteren min heter også det;)
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 kjære lillegull!! jeg følgte deg her inne gjennom siste svangerskap(jeg hadde termin i juli) jeg syntes du er veldig tøff og sterk som har klart deg gjennom et nytt svangerskap så fort. all støtte til deg!! du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke gleder deg over graviditeten. bare tenk på den nydelige gulljenta som venter på deg der inne;) naboen min mistet sønnen sin da han var 4 år. 1 år etter fikk de en sønn til og året etter der fikk de ei jente. ingen nye barn vil dempe følelsene eller sorgen for han (michael?) du mistet. men det blir godt å ha noen å holde fast i noen som styrker deg videre i livet. michael vil alltid være i ditt hjerte og med deg. jeg syntes du er veldig flink. og hadde jeg møtt deg skulle du fått en *god klem* han var en nydelig baby og vil alltid være det!! jeg har grått mye når jeg har lest innleggene dine og sett siden du har laget til han. men har også sett at du har en styrke som nok mange misunner deg. håper alt går bra med dere og lykke til!!! *klemmepå*
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 hei lillgull. Har vært inne å lest på mikael sin side nå, veldig trist og veldig vakkert. Klarer ikke slutte å gråte for dere. Godt dere får tett oppfølging denne gangen og at du virker så sterk. Ønsker dere alt mulig godt framover! Varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå