Gå til innhold

Hilsen fra meg og min lille Irmelin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går greit med oss fysisk, men psykisk er det enda så tungt at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Tenker masse på Mikael, det nærmer seg de dagene da vi fant ut at han var syk, og det nærmer seg 1-årsdager med stormskritt. Og jeg gruer meg vanvittig.. I påska i fjor vaska jeg babyklær og ordna det greit til vi skulle få nr. 2, og uka etter fikk vi beskjeden som satte verden på hodet. Jeg regner med at påska i år blir ganske lik påska i fjor, men forhåpentligvis ikke uka etter da..

Var på ultralyd i dag på Levanger. Alt sto bra til, flotte mål, masse bevegelse og bra dopplerundersøkelse. Hun sjekket kjønnet, og det er Irmelin der inne. Det er bra, for huset fylles med stadig mer rosa og vi bruker navn om henne stadig vekk. Jeg fikk sånn en dårlig følelse her om dagen om at det likevel var gutt, men egentlig så betyr jo ikke det så mye. Vi går inn i 3. trimester i morgen, det er mindre enn 11 uker til Irmelin kommer den 5. mai.

Snakket med jordmor etterpå, og fikk satt opp ny ultralyd og time til ctg. Skal gå fast til ctg nå etter uke 30, og i tillegg få akupunktur mot bekkenløsning. Har fått veldig vondt nå, i symfysen og nedover venstre bein. Håper det hjelper! Var også innom psykologen min og fikk time på mandag. Skal ha fast opplegg der også..

Vet ikke helt hvordan jeg har det, det går så veldig opp og ned. Planleggingen og innkjøpene er i full gang da, men jeg gleder meg virkelig ikke over graviditeten. Jeg gleder meg kun til jenta er ute.

Ønsker alle dere andre her inne masse lykke til fremover, og sender dere mange styrkeklemmer. Jeg vet hvor behøvelig det er med masse styrke for mange av oss for å komme seg gjennom alle dagene..

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

har savnet deg! Du husker meg kanskje som Sauen fra BIM?

uansett, stor klem til deg og lykke til med resten av svangerskapet. Kjempeflott at du får ekstra oppfølging. snart er du 3-barnsmor! =)

Skrevet

Sender deg en god klem, selv om "vi ikke kjenner hverandre". Har lest noen innlegg om Mikael, og har "fulgt med litt", så jeg vet jo hva dere har gått/går gjennom.

Kos dere masse med Irmelin (nydelig navn!) og minnene om Mikael. Stor klem.

Skrevet

Har tenkt mye på dere, og lurt på hvordan det går. Godt å høre at det går fremover ihvertfall. Har aldri fått kjent på smerten det er å miste ett barn, så jeg vet heldigvis ikke hva det vil si. Men vil tro det er det verste ett menneske kan oppleve.

På en måte er det jo "fint" at jenta i magen er ei jente, da blir det ikke så lett å sammenligne henne med lille Mikael som du ikke fikk beholde.. Hun kan jo uansett ikke erstatte Mikael.

Men er sikker på at alt kommer til å gå kjempefint denne gangen, og ønsker deg og dine masse,masse lykke til:-)

Skrevet

Ønsker dere egentlig bare masse lykke til med en helt sikkert nydelig liten jente, og Irmelin er et utrolig pent navn.

Tenker stadig på lille Mikael, nydelig liten gutt!

Håper dere får en fantastisk fremtid;-)

Klemmer

Skrevet

Frös litt på ryggen når jeg leste dette. Så himla fint å lese at alt går bra for dere denne gangen. Jeg var bare noen mnd på vei da du fikk beskjeden om at lille Mikael ikke var frisk og jeg har fulgt alle oppdateringene dine på veien! Har tenkt masse på deg (for historien din gjorde et bestående inntrykk på meg!). Lykke til i siste trimester!

Klem fra

Skrevet

hei! har vært inne på siden din en gang før og syntes det er så kjempe rørende og trist å lese. Håper det går fint i svangerskapet og at lille Irmelin kommer trygt og godt til verden. Vil ønsker dere alle sammen alt godt for fremtiden.

Skrevet

Hei, kjekt å høre fra deg, du har gjort ett sterkt inntrykk på meg, følger med på alt du skriver... Har så vondt av deg, av det du har måttet oppleve..tenker på deg.. Flott navn jenta deres skal få da:) Kjenner ei som heter mai irmelin.. Vil bare sende deg mange gode varme klemmer...

Klemmer fra

(tidligere Silje&eli@s´m@mm@)

Skrevet

tar meg selv i å tenke en del på deg..

og jeg håper og ber om at den lille jenta deres er frisk og rask,og det ser ut som at det er hun også =)=)

skjønner det er hardt for deg dette her..

huff..kan ikke forestille meg hvordan du må ha det..

sender deg en stor klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...