72moddelen og tulla Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Skal på modningsakupunktur i morgen og lurte om noen har erfaringe fra dette?
undome Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei:) Jeg tok modningsakupunktur kl 9 om morgenen, også dro jeg på kjøpe senteret og gikk rundt i noen timer, kl 1 fikk jeg en skikkelig rie så dro tilbake til jordmora som tok akupunkturen på meg, sjekka meg og joda jeg hadde fått 2 cm åpning Dro inn til sykehuset og lå der i noen timer med rier, men så dabbet de av, så jeg dro hjem igjen. kl 10 på kvelden var riene skikkelige ille så jeg dro tilbake til sykehuset ting gikk fortere og fortere og kl 7 neste morgen var lille pia ute=) Jeg selv liker å tro det var akupunkturen som gjorde utslaget.. men det vet jeg jo ikke, jeg var i uke 36. Skal spørr om å få akupunktur denne gangen og! og håpe det funka slik som sist! Lykke til så mye!! Og fortelle oss hvordan det går da:)
72moddelen og tulla Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 oj jeg er jo bare i uke 34(42 dager igjen), fikk beskjed om at det var da man startet med behandlingen. Men jeg trur jeg begynner likevel, da riene mine har tendens til å stoppe opp under fødselen. Skal fortelle mer i morgen..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har tatt modningsakupunktur siden uke 37. De kan nok ikke sette igang en fødsel, men modne deg slik at du blir klar for en fødsel og at fødselen går raskere og greiere (ifølge min akupunktør ihvertfall). Tror de setter mer og mer "aktive" nåler etterhvert også. I uke 37 og 38 ble det satt nåler for å modne og styrke meg (energi o.l.), mens i uke 39 ble det kun satt for modning. Får se om jeg behøver timen neste uke ... (er 39+4 idag).
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 gjør det vondt? er litt redd for nåler....
Mido Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Tar dere kontakt med en akupunktør selv, eller blir dere henvist. Hvor mye betaler derè?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Det kan være litt ubehagelig med noen av nålene, men det går fort over. Jeg synes det er kjempedeilig å ligge i stolen en halvtime å bare slappe av ... Bestiller selv. Jeg betaler 300 per gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå