Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har pumpet meg om kvelden før jeg legger meg, og har lyst å fryse ned litt melk. Hva skal jeg fryse den i?? Kan man fryse flaska? Er fersk, så vet ikke.. takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Du får kjøpt f.eks avent frysekopper på apotek/babybutikk. De er ganske greie. Kan ellers fryse i det meste så lenge det er sterilt og tåler nedfrysning og tining.
Krokka og prinsessa Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Du kan fryse i flaska, frysebokser fa avent, fryseposer til morsmelk fra mariela, isbitposer, isbitbrett +++ Bare å bruk fantasien så lenge det er rent /sterilt. (Isbitposer er jo ikke sterile, men jeg mener de er rene nok.)
Krøvvel Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg vet ikke hvilken pumpe du har, jeg har avent. Kjøpte Avent Via frysekopper, de virker helt supre. Følger med et "mellomledd" så du kan koble rett på pumpa og pumpe i koppen, deretter sette på et lokk som følger med. Jeg fant ut at det ble ikke mye dyrere enn andre ting man kan kjøpe for ¨å fryse i, i tillegg til at størrelsen er meget hendig. Kosta 150,- for ti beger pluss lokk og to "mellomledd". Kan brukes mange ganger.
Hildeks Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 har avent ja.. Hmm kanskje jeg skal kjøpe det da! høres iallefall smart ut!=) takk for tipset!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 kiwi her i byen har ihvertfall 6 tupperwarebokser ´a 100ml til 13.90..kanonhendige og ikke minst fantastisk billig i forhold til mye annet en får kjøpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå