Korse76♥ Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er det borte? Jeg har jo fundert litt på det en god stund, men først nå jeg har brydd meg med å spørre hehe Tenker da på det: you met randomly, went to school osv
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Nei, men du må trykke på den boksen... Helt til høyre i den kolonnen, for hver venn... Heheh, skjønte du den...? ;P
petite fleur Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Neida, jeg fikk en friend request senest i dag, og ta fylte jeg ut "went to school together" ;-)
Korse76♥ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 aha takker... blitt mer tungvint med andre ord hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå