mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 har hatt omgangsyka de siste 2 døgna, og begynner å bli ganske sliten.. formen har vært ok på dagtid, men begge nettene har jeg grisespydd, mange timer tilbragt på do me bøtta i handa.. tenkte i dag at i kveld må d jo gi seg! men nei, kjenner halsbrannen svi som bare det, og ser for meg samme type natt som de siste 2.. noen tips? får skikkelig vondt i magen uttpå kveldene, og halsbrann osv. ingenting hjelper!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Har du ikke Novaluzid oller Gaviscon da? Ellers så anbefales det jo sjokolademelk/melk bla, eller banan! Ligg med overkroppen høyere enn hjertet ihvertfall!
fjollefrua Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 loff (uten noe på) og cola uten kullsyre... Det hjelper ihvertfall masse på kvalmen, og du får i deg litt næring. Mot halsbrannen ville jeg kanskje ha prøvd yoghurt, da det nøytraliserer litt. melk blir man bare mer kvalm av, samme med syrenøytraliserende tabletter. De slutter dessuten å funke med en gang man drikker eller spiser noe igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå