Gå til innhold

noen som har opplevd det samme? mensen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

før kunne jeg blø fullt bindet om natta, nå ser det nesten ikke brukt ut.

på dagtid kunne jeg kjenne at det rant ut,men nå er det ikke store flekken...

 

 

noen som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nylig skiftet prevangsjon el?

Det kan jo forandre blødninemønsteret, og gjøre det mye mindre..

Skrevet

mange mnd siden jeg sluttet med p-piller. har hatt vanlig mens med "mye" blod etter at jeg sluttet med pillene. er 3 mens med lite blod

Skrevet

Jeg har sjelden og aldri blødd om natta. Akkurat som om det stopper opp, og så begynner det igjen når jeg setter meg på do om morgenen. Lurer på om det "samles" opp om natta:) Har betsandig blødd mindre enn mange andre jeg kjenner da.

Skrevet

nå har jeg bare litt rødt slim,bindet er lett rosa og når jeg har vært på do blir papiret rosa og ikke rødt som det har vært før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...