mukle Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er 3. gangs fødende så jeg burde vel være rutinert denne gangen..Men - de siste dagene har jeg hatt smerter nederst i magen om kvelden, ganske intense. Det er akkurat som om babyen sprenger på fra innsiden, selv om jeg ikke kjenner noe bevegelser akkurat da. Er faktisk veeldig vondt , og har ikke hatt det med de andre to. Jeg har av og til slike strekksmerter i ligamentene i livmoren (au..) og stikksmerter nedover i kjeden, men dette er ikke det heller. Har endel murring i korsryggen men ikke nødvendigvis samtidig. . Andre som opplever slike smerter nederst i magen?
BarnNr.4 :) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er 2. gangs fødene og har det nesten samme som deg... Har sånn menssmerter nederst i magen, og jeg kjenner det er litt vondt i korsryggen... har også hatt mye stikkinger nedover i skjeden..
14april spire ;0) Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er 3. gangs fødende jeg også, men er i uke 33. Har veldig vondt i skambeinet eller hva det heter... Er veldig ubehagelig og vondt. Hadde det ikke sånn med di to andre, skal til jordmor til uka så tenkte jeg skulle ta det opp da, men tror det er ungen som ligger langt nede og presser på, blir jo ikke akkurat strammere etter to fra før he he... Jeg er ihvertfall ikke så flink med trening ... Men er vel ikke lenge før bebien din vil ut heller tenker jeg Min får holde seg der litt til
mukle Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Hvis du har vondt i skambeinet kan det jo være bekkenløsning? Jeg er plaget med det i dette svangerskapet etter 2 svangerskap uten å kjenne at jeg hadde et bekken.. De smertene jeg har er ikke sånn menstruasjonsvondt heller (har det andre ganger), men mer plutselig og "akkutt".
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Venter barn nr 3, uke 30. Har det på samme måten. Har ikke hatt det før. Tror det er barnet som presser mot bekkenet. Det kommer plutselig og blir like fort borte. Opplever bedring dersom jeg klarer å bevege meg, selv om det er vondt til det går over. Varer alt fra 30 minutter til to-tre timer. Kan også ha smerter over ryggen samtidig. Tror ikke at dette har noe med bekkenløsning å gjøre da det ofte vil bli værre ved bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå