We Hope Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 I går på vei hjem fra jobb var det som en boble sprakk og jeg kjente det rant nedover lårene- BLOD! Jeg ble hysterisk, selv om jeg vet det er vanlig å miste tidlig i svangerskaper (er 8+4). Jobber på sykehus, og fikk heldigvis komme inn på gyn og ultralyd med en gang. Oi du har blødd mye sa legen, hjelp tenkte jeg, men vet dere hva!! Et lite hjerte som slo 174 slag i minuttet og alt så bra ut!! Jeg trodde jeg drømte! Glad, men også redd for det var virkelig mye blod.Har heldigvis ikke blødd noe siden, men er nesten redd for å gå på do :-) Håper virkelig den lille holder seg fast, for nå har jeg et lite ultralydbilde på kjøleskapet... Legen kunne ikke svare meg på hvorfor jeg blødde, men skal heldigvis tilbake på UL om en uke.
lin76 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Åh, så flaks at du fekk koma til på ul med ei gong! Godt å høyra det gjekk bra, om hjertet som slo og slo. Kryssar fingrane for deg vidare!
We Hope Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk! Prøver å tenke positivt å glede meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå