zaaaaa *på overtid* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 hei nå er det akkurat 4 uker siden jeg tok ut hormonspiralen, og har fremdeles ikke fått mensen... tror jeg hadde eggløsning for ca 2 uker siden, (kjentes sånn ut i allefall, jeg har pleid å kjenne det) men jeg og samboeren min prøvde ikke før et par dager senere. Tok en test på for to dager siden men den var negativ... Har hatt litt hetetokter på morgenene denne uken, og antydning til kvalme idag....(kvalmen han hende jeg innbiller meg...) Er det noen som har litt peiling om når en får mens igjen etter å ha fjernet spiral? og når kan jeg håpe på en positiv test? hm, skal ikke vere lett dette her, er 3. mann vi prøver på, men er alltid like usikker på ting når det står på
PAVEEL Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 heisann:) jeg tok ut spiralen 21. januar. fant ut at jeg er preggers m 3.mann for 2 dager siden:) har ikke blødd en dråpe siden jeg tok den ut...
zaaaaa *på overtid* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 tok den ut den 23. jeg da, kan kanskje prøve på en test til snart?
PAVEEL Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jepp, det synes jeg. min første test var svaaaaaakt positiv. er ikke noe sterk positiv ennå heller, men tviler ikke på at etter 5 tester så er jeg preggers:) men du.....få høre hvordan det går da:)
zaaaaa *på overtid* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 jepp det vert spennande! har bestilt strips på nettet, får prøve den eine når den har komt i posten;)
PAVEEL Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 samme som jeg bestilte det:-) da håper jeg og krysser fingrene for deg!! få høre da:-)
zaaaaa *på overtid* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 der var det to streker gitt!!! he he gjekk nesten litt for lett;) foreløbig termin 1.nov når er din? to dager før eller?? å gud kor glad eg er:)
PAVEEL Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 herregud så bra!!!!!! nå ble jeg faktisk knallglad!! herregud hvor heldige vi er da!! foreløpig termin min er 29.ja:-) må nesten følge hverandre vi nå:-) har du flere fra før av du? jeg har to, en som blir 4 i mars og en som blir 2 i august:-) ny mann nå da, han har to jenter på 7 og 5 fra før... skjedde litt fort dette, men like koselig likevel:-)
zaaaaa *på overtid* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2008 oi, ein skikkelig storfamilie dette:) har to gutter, ein som vart åtte i haust, og ein som vart 2 i haust... vert sikkert 3. gutten dette her;) dei to andre kom vel egentlig på første forsøk også, så me har vore veldig heldige... berre krysser fingrene for at alt går bra, er liksom litt for godt til å vere sant at det skal gå bra med tre svangerskap på rad;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå