Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Min lille gutt på 3 mnd sover vesig lite om dagen. Han har formiddagslir i 11-tiden, da sover han alltid 40 min. Greit nok. I 2-tiden skal han ha en litt lengerlur, prøver å få til minst 2 timer. Dette går ikke. Sev om vi triller tur våkner han etter 40 minutter... Triller jeg videre kan det ta opptil 1 time før han endelig sovner igjen... Hva kan jeg gjøre? Sovner for natta i 21-tiden, står opp 8-9. Bare ett "nattmåltid" i rundt 6-7. Så det er dagen som er problemet. Han blir så lett overtrøtt om kvelden...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 hei! kjenner igjen problemet. Mini var også slik.. da han var 3,5 mnd begynte jeg med grøt på kvelden. resultatet (tror jeg da..) at han begynte å sove bedre på DAGEN og ikke natta. Fra å sove alt fra 10 min til 40 min, sover han min. 30 min og kan slå til med 2 timer.. han har fått mer ro i kroppen..kanskje jeg skal begynne med grøt på dagen, slik at han ikke trenger mat hver 2, time på natta:)
*smula* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke noe spesielle tips, men vi hadde det sånn vi også. Og plutselig en dag så forandret alt seg, og han sov 1,5-2 timer i strekk 2 ganger om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå