Labambie Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er fortsatt i ganske kjip form etter møkkafødselen min for 1 mnd siden, men sambo har bursdag til helga.. Og siden foreldrene hans er skilt, må de jo komme hver for seg. Så vi skal feire bursdag hele helga, og jeg trenger tips til noe enkelt men godt jeg kan lage til folka. Gode tips?? :) Jeg er helt tom i hjernen..
susa :) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hvis det er kake du tenker på så kan du jo lage en enkel sjokoladekake i langpanne og dele den i stykker så har du til begge dagene....
ninsoer Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 de fleste 1-2-3 kakene er kjempe gode.. og tenker i og me at du ikke erhelt i form er de jo super.. ellers kan du jo enten bake rundstykker å smør på eller kjøpe. synes de som er fryst e kjempe go jeg da. må jo stekes litt nesten som nystekte..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Eeeeeplekake! Ingenting er bedre enn eplekake og is!! Si ifra hvis du vil ha oppskrift
Labambie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Mange gode forslag!! Kanskje skal lage eplekake ja! :) Eller sånn 1-2-3 kake.. Kanskje ta en liten tur på butikken i morra da..
mizza84 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 gå inn på detsoteliv.no Masse oppskrifter, til mange knallgode kaker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå