Smånetta 14.mai Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er det virlkelig en unnskyldning for noen som driver et nettsted at de har for dårlig bemanning? Jeg forestiller meg liksom at når ens eget nettsteds seriøsitet for andre gang på kort tid blir trukket i tvil fordi det er for dårlig moderering, så er det en heller tynn unnskyldning at man ikke ansetter nok folk. Hva venter man på? Øremerkede overføringer fra staten?
Mininni Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 ..enten det - eller et søksmål..... ved å ikke ta dette mer alvorlig kan det lett tenkes situasjoner der de kommer i juridisk ansvar.
Ikkelektuell Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Det er kanskje en unnskyldning, men den suger mer enn de fleste andre unnskyldninger til sammen. - Vi har for lite bemanning! - Kan dere ikke skaffe mer? [stillhet]
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Noen burde ringe til VG og fortelle hva som skjedde da navnet til lommemannen ble lagt ut her og de nekta og fjerne innlegget. Jeg tror ikke det er tillatt av loven, og da burde de få såpass med problemer at de må skjerpe seg kraftig!!
Smånetta 14.mai Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Noen burde vel egentlig ha meldt det til de rette myndigheter. Datatilsynet, polititet, eller i det minste pfu, må jo synes at dette er verdt å kikke litt på. På den annen side ser det jo ut til at det er endel synsing rundt hva redaktøransvaret omfatter i flg artikkelen i nettavisen. Redaktøren her inne, ser i hvert fall ut til å tro det er noe hun kan synse om...
Ikkelektuell Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Vedkommende skulle kanskje hatt en mer grundig innføring i hva dette redaktøransvaret innebærer.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Det er den evige debatten rundt ytringsfrihet og demokrati vettu.....Høna eller egget, ytringsfrihet eller sunn fornuft? *oooh, tøffe valg gitt* Innimellom lurer jeg på om moderator er i permisjon eller no'? På Ris og Ros-forumet får man knapt nok svar fra hverken webmaster eller moderator. Jeg vil også få betalt for å svippe innom en gang i måneden og skrible litt og slette en og annen tråd. Pick me - pick me! I'm ready coach - send me in!
Smånetta 14.mai Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 Enig med deg, Z. Jeg vil også være moderator. To timers jobb en gang i blant og ellers belage seg på tips, som jeg delvis overser og i hvert fall ikke gir tilbakemelding på.
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Du har rett! Jeg ombestemmer meg - jeg vil også være moderator!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå