Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har møtt en kjempe hyggelig fyr på nettet, han er 2år yngre enn meg hehe men uansett Jeg er så glad for tiden, han har samme meninger om ting som meg ang planer i fremtiden osv. Ser ikke på det som noe problem at jeg er alenemor heller Han sa det viser bare det at jeg er ansvarsfull og har bein i nesa. Han sa han gleder seg til å bli bedre kjent med meg og lille prinsessa mi Om kjemien stemte skulle han ta oss med til Kos når gullet er stor nok Jeg er helt i lykkesrus idag, endelig litt glede i livet på kjærlighets fronten..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 takk takk Han tar kanskje seg en tur til meg i begynelsen av mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå