Gå til innhold

Finnes visst håp for meg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en kjempe hyggelig fyr på nettet, han er 2år yngre enn meg hehe men uansett :)

Jeg er så glad for tiden, han har samme meninger om ting som meg ang planer i fremtiden osv.

Ser ikke på det som noe problem at jeg er alenemor heller :) Han sa det viser bare det at jeg er ansvarsfull og har bein i nesa.

Han sa han gleder seg til å bli bedre kjent med meg og lille prinsessa mi :)

Om kjemien stemte skulle han ta oss med til Kos når gullet er stor nok :)

 

Jeg er helt i lykkesrus idag, endelig litt glede i livet på kjærlighets fronten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk takk :)

 

Han tar kanskje seg en tur til meg i begynelsen av mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...