Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er dere enige i at det blir smakløst å gi gavekort på kroppspleie til en jente som nylig har mistet faren sin på tragisk vis? Da snakker vi i stedet for blomster el. i begravelsen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Det kommer vel helt an på det. Blomster får man gjerne i massevis uansett. Det er veldig hyggelig å vite at folk bryr seg om en, spesielt i slike situasjoner. Men folk er forskjellig og vil da reagere på forskjellige måter. Jeg har selv vært i den situasjonen hvor jeg har mistet faren min. Det kommer nok kanskje an på hvem jeg fikk det av. Smakløst vil jeg ikke si det er.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 På en måte, men de mener det jo bare godt. Det er jo for at hun skal slappe av og pleie seg selv. Det er jo en fin tanke, men kan fort bli feil. Jeg synes ikke noe om å gi blomster heller, for jeg forbinner blomster med noe fiiiiint og koselig, og ikke at noen er døde. Så jeg gir som oftest et kort der jeg har skrevet noe i.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Men blomster er jo tradisjonelt ansett som noe som kan symbolisere flere ting enn det som er fiiint og koselig, mens gaver som den i HI er KUN fint og koselig. Derfor blir det merkelig å gi det i en begravelse synes jeg, men jeg ser jo greia med at det er meninga at hun skal passe på seg selv etc. .. Kort er fint, da.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Nei det vil jeg ikke si de som gav gaven tenkte kanskje hun kunne trenge litt pleie da..syns det var en fin og omtenksom gave jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå