Ådæven Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 På den ene armen har hun et utslett som ser ut som en rød ring, litt ujevnt prikkete. I midten er det ganske tørt. I huden okring er det noen få svakere røde tørre flekker, ikke slik en ring. Hva kan dette være? Hun har hatt det i 1 uke nå
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei. Vet ikke jeg, men det minner litt om utslettet min eldste har iblandt og han har atopisk eksem.... Ville tatt det med til lege hvis det ikke ga seg =)
Ådæven Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Kan det komme av ny mat hun får? Prøvd noen middagsglass og frukt fra hipp i det siste. Hvis det er atopisk eksem, kan det forsvinne helt igjen?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Gutten her i huset har hatt eksem siden han var rundt 5 mnd tenker jeg... Det virker ikke som det spilte/ spiller noen rolle hva han spiser og sånn..... Han får fortsatt utbrudd, men virker som det blir sjeldnere og sjeldnere ettersom han blir eldre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå