27dager Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke funnet mitt på aldri så lenge.. husker at jeg hadde det en gang i tiden og el må jeg ha for jeg har en jente på 14 mnd men de siste par-tre mnd har jeg ikke sett noe til det.- føler litt el-symptomer idag men det er på ¨19 dagen i syklusen så er ikke det litt langt uti? planen var forresten ikke å tenke så mye på det denne mnd nmen det er vanskelig.. og kan man bli gravid dersom man har sex annenhver dag frem til to dager før el men ikke etter dette?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei:) Det er ikke alle som har EL-slim nei, så du kan godt ha EL selv om du ikke har EL-slim. Det kan hende at du har EL nå, noen har EL langt ut i syklusen. Da kan det hende at du får en lang syklus eller at du har kort lutealfase. Men det hender jeg har EL-smerter noen dager etter EL, dette kan bl.a. være egglederne som "dytter" egget nedover. Og man kan absolutt bli gravid når man har sex to dager før EL, svømmerne kan jo leve i opptil 5 dager. Hvis du vil finne ut om/når du har EL, så anbefaler jeg deg å tempe. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå