Smånetta 14.mai Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 OK. Dette har tante reisende Mac opplevd der ute de siste par ukene: Alle doer på kjøpesentre er alt for små! Det er for pokker ikke mulig å få satt seg ned med litt mage på. Jeg er jo bare 28 uker og kan ikke finne bukser fordi jeg er for liten, så hvordan i helvete folk med litt mer kroppsvekt enn meg kommer seg på do når de shopper, vet jeg ikke. Norske pølser, som er en av fire kjøttvarer du får i butikken, er skammelig ekle. Fysj og fy! Regnvær suger. Høye bølger gjør deg fort kvalm hvis de kommer sidelengs. NÅR har NAV tenkt å ordne opp? De damene der kan jo ikke bare smile og ta telefonen og late som de ikke ser at folk ikke kommer seg på do, eller spiser ekkel middag. Kunne de kanskje ordne regnværsstønad til meg snart?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det skulle vært et "Dagen min er helt ræva"-tillegg som vi gravide kunne få. Det kunne blitt en fin liten bi-inntekt i disse tider. Tror jeg kunne fått en årslønn i løpet av de neste månedene! *forfatter sint brev til NAV med krav om ræva-tillegg snarest*
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Høh. Det tillegget skulle jeg glatt klart å skrive en god søknad på, uten å være det minste gravid.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det har du forsåvidt rett i. Hadde nok av ræva-dager før jeg ble smelt på tjukken, så hvorfor skal vi ikke få det tillegget ellers? Men det må jo være females only da. Mannfolk har jo bare perfekte dager med sånne usedvanlig snille og omtenksomme damer som oss. *host hark*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå