Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vi er jo bare i februar enda, men likevel er det jo veldig varmt om dagen. I går da jeg skulle hente jentene mine i barnehagen, viste gradestokken 8 varmegrader! Og sånn har det vært godt over den siste uka. Hva har dere på barna i barnehagen om dagen? Vinterdress eller vår/høstdress? Vintersko eller vår/høstsko?
LegallyBlond Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Bruker enda vinterdress, men har mindre klær på under. Ellers så har det stort sett regnet her i det siste så da går det i regntøy og cheroxer. Men har hatt med mye byttetøy/utetøy, og har hatt med litt tynnere lue i tillegg til vinterluen. Har sendt med vintersko, men det har som sagt stort sett regnet her. Blir det mye finvær kommer jeg sikkert til å sende med høst/vårskoene (halvhøye joggesko med gore-tex, uten for)
Blue Lady Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 hehe, bor i Tromsø jeg, har ikke sett så varme grader på en stund, her er det fortsatt vinterutstyr for alle penga!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Vi bor i Bodø og er ligger gradestokken på rundt null, pluss/minus. Jeg har enda ullundertøy på mini og tuppa i barnehagen og der henger alt av vinterutstyr og vintersko, så det er nok det som blir brukt=)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Har ikke barnhagebarn, men jeg svarer allikevel =) Her har det vært mellom 10 og 15 grader de siste dagene, bortsett fra idag da.. med 2 grader. Så her er vi sånn halvveis gått over til vår/høstdress og joggesko (håper å finne noen bra overgangssko snart). Det er alt for varmt i vinterskoene, særlig når jeg har ei som kun har brukt tynne ullsokker i de hele vinter pga varme bein.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Vi har Reima vinterdress i bhg nå, men har bestilt Troll sin vårdress
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Hm..tror jeg må ut og kjøpe vår/høstsko til jente. Vintersko i 10+ er ikke så behagelig kan jeg tenke meg. Takk for svar.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Kan jo sjekke salget..Vi fant kjempefine Elefanten vårsko til Kevin..Satt ned med 70%. Hadde kostet 450 kr så vi fikk de for 144,- cirka
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 oi, det var billig! Hvor var dette salget?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Vi var på Lillestrøm Torv..Den ene skobutikken der..Men dere bor vel i Sandefjor? blir laangt unna
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Vi er i Sandefjord, ja. Hm.. får sjekke om det er noen tilbud på skobutikkene her også :-)
tre små... Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 bruker vår/høst dress... dvs har begge deler i barnehagen.. men de i barnehagen tar på høst/vår-dressen.. da har det vært ca 4-5 pluss. men har på godt under da. men har ikke gått over til vanlig sko enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå