Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har møtt en kjempe hyggelig fyr på nettet, han er 2år yngre enn meg hehe men uansett Jeg er så glad for tiden, han har samme meninger om ting som meg ang planer i fremtiden osv. Ser ikke på det som noe problem at jeg er alenemor heller Han sa det viser bare det at jeg er ansvarsfull og har bein i nesa. Han sa han gleder seg til å bli bedre kjent med meg og lille prinsessa mi Om kjemien stemte skulle han ta oss med til Kos når gullet er stor nok Jeg er helt i lykkesrus idag, endelig litt glede i livet på kjærlighets fronten..
Anele&Solstråla Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Så koselig:) Driver og prøver meg litt på nettet jeg og..litt gøy, men samtidig litt skummelt. Kan jeg spørre om hvem side du møtte han på?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jepp oki bare hopp uti det på nettby hihi, kjenner flere på nettby som fant kjærligheten der.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Så koslig da. Jeg møtte også en på nettet - Q500 og vi var sammen i ca 10 mnd...vi planla en fremtid og ble involvert i hverandres familier....men pga den store avstanden innsåg vi at det ble vanskelig til slutt. Men savner han veldig.... Nettdating er en flott måte å treffe nye mennesker på. Lykke til vidre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 He he...jeg MÅ bare kommentere denne. Først;så hyggelig at du har truffet noen. Mannen min og jeg møttes også slik på nettet.Jeg hadde en liten prinsesse,og vi reise til KOS på kjærlighetsferie. Det er nå 7 år siden og vi er lykkelig gift. Så; det funker..:-)
tonebf Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 så koselig for deg =) har selv funnet en gutt på nettby, vi prater hele tiden... msn, tlf og alt... nå har vi avtalt date med kino og mat i oslo om en stund! alt passer, vi har de samme drømmer og mål =) han har selv en sønn =) lykke til!
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har alltid ment at "nettdating" ikke har vært noe for meg, til tross for at jeg vet om MANGE som har funnet hverandre på internett...Men, så måtte jeg prøve da, la ut en profil på q500, og fant en mann- som bor i en annen landsdel-- Men alt klaffer!!! Absolutt alt (vel bortsett fra avstanden da.. men det har vi pratet en del om) Det er så deilig, vi har møttes og det klaffet like mye i virkeligheten. Før vi møttes pratet vi da også 4 timer på tlf hver kveld.. måtte begynne med handsfree for å få unna alt husarbeidet samtidig. he he. Følte jo at jeg kjente han når jeg møtte han, og vi fant tonen med en gang. Nå kommer han til meg i helga. ALt er så bra:) Går kanskje litt raskt. Jeg er vant til forhold som tar laaaaaaaaaaaaang tid før noe som helst blir avklart osv. Anbefaler absolutt nettdating jeg. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå