Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har hatt en merkelig lukt av urinen de siste 3 mnd. Ikke noe galt med den, men lukten er noe spesiell.. Normalt?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 det eneste jeg har hørt er at fostervann lukter litt søtt....
Babyimars Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Samme har jeg, men så lenge det ikke slår ut hos jm så har jeg lagt det fra meg. Håper noen vet her, så vi kan få et evt svar ;o) Sikkert helt normalt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå