Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Samboern min har de siste månedene bare begynt å snorke værre og værre. Uansett hvordan han ligger i senga, uansett side liksom.. Eller om han sovner sittende i gostolen eller på sofaen. Snorker helt nede fra stortåa!!!! Det er like før jeg tørner!! Inatt lå jeg sikkert våken par timer til sammen. Ligger hele natta og sparker i han for at han skal snu seg..Men det blir jo ikke bedre. I tillegg så ligger jenta vår på samme rom enda (rommet hennes er ikke ferdig enda) så jeg ligger jo hele natta og hører at hun er urolig og er livredd for at hun skal våkne. Hun er 9 mnd. Hadde vi bare hatt flere rom å ligge på, da hadde jeg nok skifta rom hver natt. Men hele huset er under oppussing, så der er jo ikke mulighet for det. Uff, det er så slitsomt!!( Flere som sliter med det samme? Noen som vet om det er noe å gjøre med det??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Det er som om jeg hadde skrivd det innlegget selv. Har jente på 9 md som fortsatt ligger på vårt soverom. Mannen snorker helt forferdelig uansett hvordan han ligger, og jeg ligger våken, fordi jeg er redd for at snuppa skal våkne. Har ikke soverommet hennes klart heller. Jeg har ikke noen gode råd egentlig. Håper bare du får ordet et rom til henne snart. Vi ligger på sovesofa i stua nå, fordi jeg har bonkitt og hoster så veldig at hun våknet av meg også. Etter at vi gjorde det, har hun sovet natten igjennom.
Guttemamma75 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har samme problem, samboeren min snorker mye og det er enda verre når han er syk.. Jeg bruker ørepropper for å få sove, men så har jeg jo ikke baby enda da.. ( er i uke 25).. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det når babyen kommer.... Han har vært hos fastlegen sin og blitt henvist til øre-nese-hals spesialist for å undersøkes for mulig snorkeoperasjon.. Anbefaler samboeren din å gjøre det samme,men det er lang ventetid på dette.. Samboeren min har snart ventet i 6 mnd bare på å få se en spesialist.. Men, når han tilslutt kommer dit finner de kanskje ut av no og kan operere ham slik at det blir bedre.. Det som også hjelper er å ligge med hodet høyt - vi har lagt noen ekstra puter under madrassen ved hodet hans og det har faktisk gjort at han snorker myyye mindre.. Verdt et forsøk.. Ellers så kan det også hjelpe å gå ned i vekt om han er overvektig..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 De selger Zedopor på helsekost, både i spray og klisterform...verdt et forsøk kanskje?
MathildeC Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Ja, det er ikke noe goey. Samboeren min har begynt aa snorke mer og mer.. Men det er fortsatt ok paa en spesiell side, saa jeg sparker ogsaa. men er ikke alltid jeg har samvittighet til det... Men vi har eget soverom til snuppa da, og flyttet henne da hun var 6 mnd. Da fikk jeg sove litt bedre. Noen ganger bruker jeg oerepropper ogsaa... men da er jeg desperat, og har fastslaatt at snuppa her det bra men at hun bare gynter litt og er urolig (hoerer jo hvis hun hyler ordentlig ogsaa).
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Jeg må også bruke ørepropper for å sove... Snorker noe hinsides innimellom altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå