Dronningen! Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Iom at det er så infernalskt mye prat om ung/gammel mor her. Hvorfor enkelte gidder den diskusjonen er en helt annen greie. Jeg er jo tross alt tyvenitten... og ser mange som har alderen sin etter nicket. Ville sett så forferdelig dumt ut med HKH29+10...) Hva synes du jeg da skal bytte til?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 HKH3+9 kanskje ;-P Ellers liker jeg nicket ditt som det er, veldig lett å huske=)
Dronningen! Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 ja det var ingen dum ide:o) men kanskje slik er bedre: HKH3&9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå