Brillemamma Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Det renner og renner...eller renner ikke så mye egentlig, for den er ganske tykk..og hvit/gul...ÆSJ! Sorry detaljer! Men er dette normalt?? Kan ikke huske jeg hadde SÅ mye i mitt forrige sv.skap.. Er 12uker på vei.
løveprinsen <3 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg plages med akkurat det samme. Skikkelig ubehagelig. Aner ikke om det er normalt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Ja, har det i perioder jeg også. Det er ikke like ille hver dag. Her om dagen skulle jeg tørke meg og når jeg slapp dopapiret ned i doen så hang det igjen i utflod, æsj ble kvalm. Er helt normalt, hadde ikke så ille i mitt første svangerskap, men ingen svangerskap er visst like....he he
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har det også slik. Ære være truseinnlegg sier nå jeg hehe.
tea26 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg også har hatt dette problemet.Det var så ille at jeg en dag trodde jeg lakk fostervann,var klissvåt i undertøyet.Ringte føden og det viste seg at jeg hadde en kraftig soppinfeksjon... ble anbefalt av gyno på Ullevål å ikke behandle det annet enn hvis det gjorde vondt osv.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har det også, og det er garantert ikke soppinfeksjon det vet jeg etter å ha vært mye hos legen osv, og har hatt det så lenge jeg kan huske. Men nå under svangerskapet har det blitt enda verre! Men, kjipt er det. Usikker på hva som skal til for å bli kvitt det, men inntil da kan jeg ikke gå uten truseinnlegg for å si det sånn..
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 har det akkurat sånn jeg og, og det er så irriterende, kan ikke gå uten truseinnlegg..men det er vel ting som følger med et svangerskap..hehe..får ikke gjort så mye med det dessverre...har hatt mye utflod fra før og gynekologen min sa at det ville bli bedre etter et svangerskap, det var noe med slimhinnene mine, men det har blitt mere nå i svangerskapet, så får bare håpe st det blir borte etter det..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå