augusta Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Kan jeg spørre hvordan? : ) Og har du barn fra før? : )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Vi har to barn, så nå synes jeg det er på tide! Han snakker ofte om bryllup, men får aldri ut fingeren. ) Er egentlig av den gammeldagse sorten som syns mannen skal fri, men skuddårsfrieri er jo romantisk og veldig spesielt synes jeg! Derfor hiver jeg meg på! Har ordnet med barnefri, så får vi se hvordan det går derfra. Har ikke bestemt meg helt for detaljene enda. Men jeg har kjøpt ringer. Skal ikke ned på kne elelr noe sånt, det blir for maskulint synes jeg. Det viktig for meg at det skal gjøres feminint. )
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Ja...det var liksom planen det:o) Men nå sliter jeg littegrann.. Planen som jeg egentlig hadde har gått i vasken.....så nå trenger jeg seriøst noen gode råd!!!!! Noen som kan hjelpe meg??? Skal fri til ham hjemme og barna er hjemme de også da vi ikke har barnevakt,,men de legger seg jo rundt åtte,....Jeg tenkte egentlig å utsette det til helgen etterpå for da har vi barnefri og da er det også en konsert jeg har lyst til å ta ham med på) Hva synest dere????
junijente fikk julijente Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg skal gifte meg på fredag jeg :-) Tenkte ikke på at det var skuddår og "lov" for jenta å fri før det kom reklame fra gullsmeden i posten, hvor det sto. Men jeg viste like gjerne hele reklamen til sambo og foreslo at vi bare kunne gifte oss da, så slapp jeg å vente så lenge med å fri... Halv pris på den ene gifteringen var det også, ut måneden, så da sa han ja vel... Veldig romantisk altså ;-) Nå må det sies at vi hadde pratet om å gifte oss allerede, men ikke fått ut finger'n og funnet dato, annet enn at vi var enige om å gå på tinghuset nå, og så ta festen til høsten etter at ungen har kommet og ting gått seg litt til. Og nå tar vi sjansen på at vi skal klare å huske bryllupsdagen begge to ;-) Men lykke til med frieriene alle dere andre :-D
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Nå blir det til at vi skal være hjemme på fredag, minstemann også. Han er bare 9 mnd og sover stort sett fra 19.30 så jeg gjennomfører som planlagt. Jeg lager goood middag tril han etter selgetid for barnet og frir under måltidet. Blir sikkert romantisk og intimt.Personlig ville jeg aldri fridd om det ikke var den 29.2. Gammeldags som jeg er syns jeg frieri er mannens oppgave. ) Derfor hadde jeg ikke flyttet frieriet til helgen etter. Men dette er jo selvfølgelig helt opp til deg! ) Lykke til uansett!!
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Han har jo allerede fridd til meg, men kanskje jeg skal fri til han den 29 - bare for gøy + at det hadde vært litt romantisk... Hmm... tenke, tenke :-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Har kjøpt ringer. Helt enkle uten sten. Min kan det enkelt felles sten i, så jeg håper på en diamant eller fler ved en passende anledning!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Skal kanskje spørre om han vil gifte seg til neste sommer. Da har vi vært sammen i ti år. Men har tenkt å få det fram i en "naturlig samtale", og om han er enig DA skal jeg si; "JA, men da kan du se på dette som et frieri, også kjøper vi oss ringer i morgen (lørdag) også må vi finne på noe ekstra kos i kveld for å "markere""...Har tenkt å kjøpe litt ekstra tulipaner og lys for å kunne pynte opp i stua, også kan vi kose oss med litt godis/snakcs og rød/hvitvin etter at barna sover...... Men får se. Vi er ikke helt enig om hvordan et evt bryllup skal være, så kan godt hende at han ikke vil. Lykke til alle andre iallefall )
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Samme her nesten, men tenkte å spørre skikkelig og spørre om han har lyst... : ) Også neste sommer - 9 år! : ) Har snakka litt om å forlove oss, men det blir liksom ikke noe av, så tenkte jeg skulle fortelle hvor mye han betyr for meg osv i morgenkveld. Så får vi se hvordan det går! : ) Lykke til!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå