Gå til innhold

Er så redd for å miste babyen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang sitter jeg her med tårer og er livredd for å miste min lille gutt... skjønner ikke hvorfor jeg er så begymret, har ingen grunn til det...

Hender jeg er inne å leser på debatten "vi mistet vår lille baby" og blir livredd for at det skal skje meg!!

Blir helt gal av det her.. :( Er det bare jeg som er sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle styre unna Bim for en stund!!! Man kan jo bli gal av å lese om alle andre her inne....

Skrevet

Jeg får min lille gutt til Tirsdag,og jeg er også livredd for dette,eller om han ikke er velskapt... Har tenkt mye på dette jeg også,men tror når alle gravide har disse tankene.... ¨Så vi får bare håpe at vi får to velskapte,og fine bebyer,tror nokk vi gjør d.....

Skrevet

Stemmer for det hun første her sa. Holde seg unna BiM en stund, i allefall "tragedie"-sidene. Hva skal du der inne å gjøre? Du har jo ikke mistet noe barn og da blir det jo bare selvplaging?

Skrevet

har det litt sånn jeg også, men holder meg unna de sidene! Tror det er normalt å være litt engstelig, men du får prøve og tenke positivt -og kose deg med baby i magen!

Skrevet

Var sånn selv jeg.. Ikke bare den "vi mistet vår lille baby" men gjerne hjemmesider til døde barn osv.. Gal blir man av det! Og man bør helst styre unna BiM en stund når du har begynt sånn ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...