Gå til innhold

mannfolk altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig hadde jeg klart og tømme gotteskuffen helt. ikke en ting igjenn. Så kommer samboeren min hjem fra utlandet og fyller den helt opp igjen med masse skjokolade og annet goderier. arrrg.... Sa at han ikke skulle kjøpe med noe godteri... Har bedt han gjømme det vekk en plass så jeg ikke ser det, men det gidder han ikke for da glømmer han at han har det.hehe....

jeg klarer ikke og la være og spise når det ligger fremme slik. er skikkelig svak på det området desverre... Og enda verre er det når jeg er hjemmeværene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg så godt.

Prøver å fortelle sambo at vi må kun handle litt brus og snop til å ha på, over helga og ikke slike mengder at det blir igen etterpå, for da blir jeg gående og småspise og drikke utover hele uka.

Det synker liksom ikke helt inn for han det heller, så nå sitter jeg med restene av smågodtet fra helga og det på en onsdag!!!

Skrevet

ja akkurat.. det har jeg sakt til han også. kjøper ikke mere en vi spiser, og skulle det bli tomt på lørdagskvelden før vi vil, så gjør vel ikke det noe for vi har jo koset oss litt uansett. bedre det en at det ligger igjen og blir spist på hele uka..

Skrevet

Hahaha:-)

Sett lås på skuffen da, og ha kode som du ikke kan;-)

Skrevet

hehehe. det var ikke så dumt nei.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...