Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vært forlovet i 5 dager og vi har ikke en gang satt dato for når vi skal gifte oss og jeg er lei!! :/ Orker ikke tanken på å finne blomster, bordkort, kjole eller noe.. Er jeg litt syk i hodet mitt tro.....??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Enten det,eller så har du vel ikke lyst å gifte deg.Tror ikke det er "normalt" å ha null interesse vedr. de tingene.Men hva vet vel jeg:)
Vannmann35 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Vi er alle forskjellige da... Jeg var helt motsatt, og klarer fortsatt nesten ikke tenke på noe annet... Men må innrømme at jeg gleder meg veldig til dagen er over og vi kan slappe av og kose oss på bryllupsreise :-)
lutefisk Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Du er absolutt ikke syk i hodet, eller uinteressert i å gifte deg. Da jeg ble forlovet var jeg utrolig opptatt av alt som hadde med bryllup å gjøre, men nå som det har gått litt tid er jeg så lei at jeg kunne spydd. Jeg vil bare gifte meg. Hvis du også bare vil gifte deg, så er du ikke uinteressert i å gifte deg med kjæresten din. Man MÅ ikke synes at det å planlegge bryllup er superduperrosadrømhurramegrundt-gøy. Det kan også være drit kjedelig. Så ikke vær begymret med mindre du ikke gleder deg til selve ekteskapet. La moren din, svigermoren din, venninnene dine og/eller andre damer rundt deg hjelpe til med å planlegge. Delegering er stikkordet. Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg gått fra vettet.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Takk lutefisk Selvfølgelig gleder jeg meg til å være gift! Jeg har gledet meg i sååååå lang tid til at han skulle fri, så da han ENDELIG gjorde det så ble jeg plutselig helt fornøyd med det at jeg var forlovet - og føler at jeg har det supert akkurat nå! Jeg trodde jeg skulle bli bryllupshysterisk, men jeg er tydeligvis ikke en av dem.. :/ Utrolig nok for jeg ser ut som en som kan bli bryllupshysterisk En venninne av meg sa i går at jeg skal bare fokusere på de tingene i bryllupet mitt som jeg "må" ha for at det skal bli en pefekt dag for meg og forloveden min, og bare slappe av når det kommer til de andre tingene... som inbydelser, bordkort, undertøy osv....(jeg er opphengt i farger, kjolen og hår og sminke). Resten kan jeg bare la andre få ordne litt opp i
Blubblubb Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Kjenner meg igjen - blir helt svett av alle ting jeg/vi må velge og tenke på og skulle egentlig ønske det var over.... Men heldigvis har jeg en fantastisk forlover som eeeelsker brudesalonger ( i motsetning til meg som til slutt fant kjolen min i Bogstadveien - var faktisk rasende billig sammenlikna med "vanlige" brudekjoler he-he). Min taktikk for ikke å bli gal er å ta litt om gangen, og i god tid. Dessuten overlater jeg en god del til sambo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå