Gå til innhold

Gjorde noe sikkelig dumt i helgen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kysset med en ex av meg. Og det verste var at Damen til broren til min samboer var på samme utested og det så jeg først etterpå :-O Så nå sitter jeg med sikkelig dårlig samvittighet + kjempe angst for at hun har sett meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fortalt det til samboeren din. Sånne ting kommer alltid opp i lyset når du minst forventer det.

Verre om han får vite det om et år eller to, enn at du forteller sanneten nå.

Skrevet

Stå for dine valg og vær ærlig mot din samboer er mitt råd!

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Eh..siden du skriver slikt her inne så regner jeg med du vet kan få pepper også...

Skjønner godt du har dårlig samvittighet...hva om det var din samboer som kysset sin ex??

Jeg mener iallefall at en småbarnsmor på 26 år burde vite bedre !!

Skrevet

Skjønner godt du har dårlig samvittighet.

Utroskap gjør meg kvalm...

Har dere problemer i forholdet?

Jeg mener at hvis man er utro mot partneren sin, må det være noe galt i forholdet.

Skrevet

da er sjansene så store for at noen andre forteller det, enten i morgen eller et år, at jeg hadde fortalt det selv. Kan fortelle den versjonen du vil han skal først og fremst tro på.

Skrevet

Du bør si det før han eventuelt får vite det av noen andre.

Da vil han hvertfall ikke kunne stole på deg.....

Skrevet

ikke meningen å gi deg en preken, siden du sikkert har gitt deg selv mange.

Et kyss er jo "utroskap", men om du forklarer hvorfor og hvordan det skjedde og dine følelser rundt det (går utifra at du vil vere med din mann) så vil de fleste tilgi om det ikke er notorisk.

Skrevet

Jeg er helt enid med deg Monajenta.....

Har desverre efaring med det. Og det forholdet var ikke alt bra. men jeg har virkelig lært og det er noe jeg aldri kan klare og gjøre med min nåværene samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...