Gå til innhold

Noen flere her som har lagt på seg mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har lagt på meg 20kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å se på andre innlegg her inne da. 70 andre liksom.

Skrevet

Alle de andre innleggene dreier seg vel heller om hvor lite folk har lagt på seg.

Er jo bare de som ikke har lagt på seg/lagt på seg lite som svarer.

Sist svangerskap la jeg på meg 25 kg og svarte aldri på slike innlegg, var da slank i utgangspunktet.

Denne gangen skriver jeg gledlig at jeg kun har lagt på meg 5 kg, men var overvektig før svangerskapet.

Så har ingen hensikt å sammenligne antall kg uten å nevne start vekt og høyde!

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har lagt på meg 22 kg. Er ikke særlig fornøyd med det, men håper det går av fort etter fødselen.

Skrevet

Hei.. er i uke 38 og har lagt på meg 17kg

Skrevet

JA! Er midt i uke 32, og har lagt på meg 20kg... Trøster meg med at det må være genetisk - søsteren min la på seg rundt 30kg med begge sine barn, men jeg håååper ikke jeg ender opp med fullt så mange kg før fødselen;-)

Skrevet

Uke 34 og 12 kg.. eller nærmere 13, om jeg ikke juger for meg selv her.. siste 4 dagene har det kommet en kilo ekstra.. fortsetter det sånn så har jeg vel 25 kg innen termin.. men merker at vannet har begynt å komme nå!

Skrevet

19-20 kg - 36+5

Skrevet

er i uke 34+5 og har gått opp ca 15 kg.. er ikke direkte mye men heller ikke lite.. litt vann er det og.. men ikke mye..

Skrevet

uke 30 og lagt på meg 20 kilo jeg..:(

Skrevet

36+1 og har lagt på meg ca 20 kg... veide 62 når jeg startet, er ca 170 høy.. Merkelig å se vektnåla tippe over 80 :P

Skrevet

uke 34 og lagt på meg ca 20 kilo...sist jeg veide meg var jeg 72 kilo...

humhum...godt med mat ja...hehe=)))

Skrevet

går inn i uke 34 imorg etter barnimagen lagt på meg 13kilo. alltså fullgåtte 33 uker imorg

Skrevet

19 kg og er i uke 36. Ikke sånn jeg hadde "planlagt" det for å si det mildt...

Skrevet

34 uker på vei å lagt på meg 9 kg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...