Gå til innhold

Skal til legen i mårra!:) 13+6 :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på er om alle leger har en så dings man kan høre hjertelyden til bebien med?? Har så lyst til å spørre om hun kan se om hun finner den, men jeg veit at hun ikke har UL ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos legen i dag jeg, 12+2 og spurte bare forsiktig hvor tidlig man kunne høre hjertelyden. Hun sa at hun kunne jo alltids prøve, men det var ikke sikkert det gikk så tidlig. Jeg lovet å ikke bli redd hvis vi ikke hørte noe (hehe) men det gjorde vi :)

Tror de fleste leger har doppler.

Skrevet

ÅÅÅ...så moro! Da spørr jeg også sånn forsiktig om hun kan prøve...kommer ikke til å få sove i natt jeg;D Bare tenker på om kanskje hun kan finne hjertelyd får meg til å begynne å grine! Tenk om jeg gjør det i mårra da, flaut? ;)

Skrevet

Noen som har vært til legen sånn ca på det tidspunktet og ikke hørt hjerte lyd og det har gått bra????

Skrevet

jeg hørte ikke, men hørte det gangen etter der. skjedd med venninna mi og. ikke noe farlig. men du er jo over 13 uker så sjansen er jo litt større enn om du hadde vært under 13 uker. men uansett hørt om flere som ikke har hørt den før de var ennå lenger på vei. kommer jo litt an på hvordan morkaken din ligger og om den er på vei opp fra bekkenet nå eller om den fortsatt ligger for langt nede til å kunne høre.

med nr 1 hørte vi det tidligere enn nr 2 så det er nok veldig forskjellig. det går nok så fint så. om du ikke hører i morgen så skal du nok få høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...