Gå til innhold

1 UKE RØYKFRI!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Tenk jeg har klart å være røykfri i en uke!! Hadde aldri trodd at jeg skulle klare det, har røykt 20 stk. dagen i 20 år!

Men nå er jeg på god veg til et røykfritt liv! Måtte bare skryte litt av meg selv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flink du er:) har prøvd, eg og, men har foreløpig ikkje klart det. Vær kjempestolt av deg sjøl:)

Skrevet

gratulerer, det er jo kjempe bra.

jeg synes du skal legge av noen av de pengene du pleier og bruke på røyk og unne deg noe nytt hver uke du klarer og holde deg røykfri. noe som du klarer helt fint ;-)

Skrevet

Så bra:) Har selv vært røykfri i 6 uker i morgen og det er jo bare så digg!! Masse lykke til videre.

Gjest lillehi
Skrevet

Takk takk!!

Sparer penger på harde livet til sydentur i sommer!! Skal prøve å legge vekk det jeg ville brukt på røyk.

Tvi tvi til dere andre og!! Stå på! Når jeg kan klare det kan alle!

Klem:-)

Skrevet

Gratulerer! Livet som røykfri er herlig! Jeg har sluttet og begynt igjen mange ganger, men klarte det til slutt ved hjelp av pillen Champix. Fikk den på resept fra legen. Har ikke hatt lyst på røyk siden 2 uker etter at jeg begynte på pillene. Nå har jeg vært røykfri i mange måneder, og det er lenge siden jeg sluttet med pillene. Kjempedeilig! Ble veldig trøtt av pillene, men det var det veldig verdt :)

Stå på! Les her om alt det fantastiske som skjer med kroppen din etter at du har sluttet:

http://www.slutta.no/servlets/content?marketplaceId=989008&languageId=1&logicalTitle=content_item_989008_1045446

Skrevet

**klapp på skulderen****

Skrevet

Godt gjort :-) Har du klart 1 uke har du så godt som klart det =) Jeg syntes ihvertfall den første uka var aller værst :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...