Gå til innhold

Hvilke kjeder kjører store/små størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at HM kjører store størrelser, men hvordan er det med de andre kjedene? hadde vært greit å fått litt "oversikt" kanskje..om ikke annet for min del ihvertfall? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som handler barneklær om dagen som har gjort noen erfaringer her...? :)

Skrevet

Store til voksne du tenker på? Er noen butikker som bare har store størrelser men kommer ikke på hva de heter i farten

Skrevet

Name It klærene er små og smale i størrelsen. mens brubaker sine er STORE! Disse selges bl.a. på fellini barneavdeling.

Skrevet

Tenkte på til barn ja..fått endel klær av ei venninne og mye av klærne stemmer ikke overens med størrelsen (to stk i 56 var vidt forskjellige her) Har jo handlet endel selv, men husker ikke helt hvilke kjeder som har små og hvilke som har store størrelser på samme klærne?

Skrevet

jeg syns lindex har små størrelser. cubus har store str. HM syns jeg er mer normal,samme med kappahl. der jeg handler mest. har handlet litt klær på merkebutikker. tickettoheaven merke er normal syns jeg. fikk noen klær i nameit merke og de er smale som det ble sagt i innlegg over og små i str.

Skrevet

Mi erfaring er at i forhold til Cubus og Kappahl er H&M-kleda veldig romslige og Nameit-kleda er smale og små. Reflex ytterklede er ganske store i størrelsen. Ellers er ofte ullbodyar og andre ullklede smått i forhold til vanlige bommullsklede (unntatt reflex sine ulldressar).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...