Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Graviditet kombinert med bihulebetennelse er ikke gøy! Krøp til korset i går og kjøpte neseskyllehorn og det var heldigvis ikke så heselig å bruke som jeg trodde. Det har blit flittig brukt og jeg håper på bedring. Vi kan jo ikke ta NOE når vi er gravid! Alle typiske ting for bilhulebetennelse anbefales ikke brukt av gravide, fenumax fra helsekost? Nei. Nesegreier og tabletter fra apoteket? Niks. ikke i første omgang, i allefall. Det skal liksom være siste instans. Vondt i tenna og spiser grøt og suppe. Paracet hjelper jo litt for å få sove. Syt og klag. Syt og klag.
Fruen i huset Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Har akkurat hatt det. Det forsvinner ikke av seg selv (i alle fall ikke hos meg), men med antibiotika tar det ett par-tre dager. Er overhodet ikke farlig for babyen. Gå til legen, så slipper du å ha vondt! Vet akkurat hvordan det er. Kjennes som tannverk, kjevebetennelse, øyeverk og influensa på en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå