Gå til innhold

BUHUU! Bihuhuhuhuhulebetennelse!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Graviditet kombinert med bihulebetennelse er ikke gøy! Krøp til korset i går og kjøpte neseskyllehorn og det var heldigvis ikke så heselig å bruke som jeg trodde. Det har blit flittig brukt og jeg håper på bedring. Vi kan jo ikke ta NOE når vi er gravid! Alle typiske ting for bilhulebetennelse anbefales ikke brukt av gravide, fenumax fra helsekost? Nei. Nesegreier og tabletter fra apoteket? Niks. ikke i første omgang, i allefall. Det skal liksom være siste instans.

 

Vondt i tenna og spiser grøt og suppe. Paracet hjelper jo litt for å få sove.

Syt og klag.

Syt og klag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat hatt det. Det forsvinner ikke av seg selv (i alle fall ikke hos meg), men med antibiotika tar det ett par-tre dager. Er overhodet ikke farlig for babyen. Gå til legen, så slipper du å ha vondt! Vet akkurat hvordan det er. Kjennes som tannverk, kjevebetennelse, øyeverk og influensa på en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...