Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11+ 5 idag og har følt meg rar hele dagen.

Har vært i fin form fra begynnelsen.

I ettermiddag begynte jeg å føle meg fysisk dårlig, ble slapp, trett. kvalm og begynte å kaldsvette og svimle litt...

Noen som har vært utfor det samme?

Er livredd for å miste og vet veldig lite om symptomene på SA.

Noen som vet mer enn meg om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikkje så uvanleg å plutseleg bli kaldsvett, svimmel og uggen sjølv om alt står bra til med fosteret. Det skuldast som regel plutselege blodtrykksfall/-svingingar fordi blodtrykket som er litt "av og på" for tida pga auka blodmengd i kroppen din. Prøv å slappa litt ekstra av, drikk masse vatn, og gå til legen om det varar fleire dagar. Ein SA byrjar oftast med rosa/brun utflod, så kjem det meir og meir blod og det gjer vondt i magen.

Lukke til! Kryssar fingrane for deg!

Skrevet

Har det akkurat som deg. Har ikke hatt noen symptomer før en uke siden. Da blei jeg plaget med blodtrykksfall. Fryktelig ubehagelig. Hjalp egentlig ikke med annet enn å ta det med ro og slappe litt av til kroppen har fått justert seg. Er 10 uker på vei

Skrevet

Så flott at det hadde en forklaring, var slapp hele kvelden og har bare spist en banan, noen som resulterte i at jeg for første gang i svangerskapet spydde. Men jeg har jo vært utrolig heldig som ikkje har spydd før nå da. Ble lettere i formen med en gang.

Ingen blødninger foreløpig, så satser på at alt er bra med fosteret.

Takk for godt svar :o)

Skrevet

Hvor lenge varte det hos deg?

Satser på at det er borte i morgen tidlig, men har fått folk til å jobbe for meg fra morgenen av, så kroppen får slappe av litt ekstra i morgen formiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...