grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 etter å ha lest en del av hva som står her inne så må jeg si at jeg blir en smule frustrert. ordet sa blir kastet rundt å brukt alt for ofte. for å kunne ha en sa må man ha en klart positiv graviditets test utover ikm dagen. d er i mange tilfeller at en test kan vise svakt positiv noen dager før ikm å man alikevell ikke er gravid. detter er fordi eggene kan bli befruktet å da produserer man litt hcg. men når di ikke har festet seg er man ikke gravid å man får en vanlig mens blødning. dette er ikke en sa! en sa er når egget har festet seg å man får et tydelig utslag på graviditets test. får man da etter ikm en blødning kan dette være en sa. ville bare få oppklart dette.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 skriver under her jeg og. på tide at noen kom med en oppklaring. go grysom
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hæ??? Betyr ikke en skyggestrek/svaaaaaaaaaaaaaak positiv test 5 dager FØR ikm og man begynner blø på ikm-dagen at man har hatt en SA??? Hehe... Er så enig med HI her!
gladmamma<3 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 bøyer meg i støvet for deg HI...du har så rett så rett...blir nesten provosert av wannabe SA innlegg...jeg har ikke opplevd en SA, men de som har blir vell sikkert arge av slike innlegg og spørsmål?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå