Mille** Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Begge to har lyst, og man har tid, overskudd, plass og økonomi til et til barn. )
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Vi bare bestemte oss fordi det passet med alder og jobb, men var full av angst. Nå er gutta 3 og snart 5. Har planer om en liten til, men det går så greit med gutta nå. Orker ikke nattevåk og sykdom første året i bhg. akkurat nå. Er vel ikke helt klar da:) Tror en igrunnen aldri vet det helt.
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Nei, vi går liksom rundt og venter på å bli sikre og ha masse overskudd...og dit kommer vi jo aldri ser det ut til
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 he, he..nei det kommer liksom ikke helt av seg selv. Hvor mange har dere da? Det er lite hektisk med guttene våre, men det var jo perioder som var helt kokko. Har ikke lyst å bryte idyllen, men de begynner å mase og jeg vet samoberen gjerne vil ha et barn eller to til i løpet av 1-2 år. Vi får se.... har litt trøbbel med å bli gravid jeg da, så vi får se hva som skjer.
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Han blir 3 i april. Hadde i utgangspunktet planlagt 3 år mellom, men slik ble det altså ikke.....skan er at vi fyller 35 i våres og har ikke allverdens tid på oss heller.....selvom jeg ble veldig fort gravid sist
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Som du sikkert skjønte har vi altså en.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Vi visste ikke det, bare at vi ville ha flere barn og helst litt tett. Så fikk vi bare ta det som det ko, med både nummer to og tre. Mitt livsmotto er ganske optimistisk, alt ordner seg alltid til slutt uansett! :-)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 hm..det er en praktisk alder:) Roer seg litt ned og ikke så frustrert. Blir vel 4-5 år mellom 2 og 3 med oss. Kan jo få hjelp da i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå