Kosel Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vært på badet å tatt kveldstell med tassen, så ammer jeg ham og han er jo så søt der han ligger i den nye pysjen sin. Så ser jeg at f**** har de ikke klart å lure inn dødningskaller med smilefjes på den...Blandt alle de andre "figurene" i farger så gjemmer det seg enkel sort/hvite dødningskaller, oppdaget og at ene figuren hadde dette merket på t-skjorten sin og.... Blir så irritert!! Syntes det er forferdelig unødvendig og j***** harry med disse dødningskallene på slike småtasser! ( Og ikke bli sinna dere som evt har det nå, er ikke ment som et angrep, kunne brydd meg mindre om hva andre har på seg og sine unger, men JEG liker det ikke på meg og mine..) Er jo ikke mulig å få tak i tøy til gutter uten disse grufulle symbolene jo...er de ikke digre og tydlige så er de pokker meg "skjult" inniblant alt det andre mønsteret...grrrrrrrrrrrrr
☆Anonymia☆ Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 merka du ikke dette da du kjøpte den da.? heeheh =)
Kosel Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Jo, selvfølgelig merket jeg da.... derfor jeg kjøpte den...:)hehe Nei, skjønner jeg må granske tøyet jeg kjøper for å unngå disse. Pleier liksom ikke stå å studere tøyet så mye når jeg kjøper bodyer/pysjer,strømpebukser etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå