Hønemor ___ Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Når skal det ta slutt ... Noen andre med barn som har hatt feber lenge? Lillegutt på 2 år har hatt feber siden søndag . På mandag stek den over 40 så da reiste vi på legevakt . men crp var på 50 så da reiste vi fort hjem igjen. Han hoster som bare det og er så redusert. har ikke spist på 2 dager. idag har han hatt 39,5 har gitt han smertestillende.
ZamZam Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Fire dager med så høy feber er ikke normal, reis til legen for å få en skikkelig undersøkelse!
Hønemor ___ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 var hos legen idag . Han lytta på han og var litt usikker på den ene siden.så jeg måtte eventuelt bare komme tilbake om hosten ble værre. Og det at han ikke spiste var helt greit så lenge han drakk. jeg spurte hvor lenge feberen kan sitte. og han sa at den kunne sitte ut uka. Crp var på 24 idag. trodde ikke det var vanlig å gå med feber så lenge. blir litt fortvila.
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Gutten min blir 3 i april. Han hadde nylig feber i 8-9 dager. I en uke hadde han 39 eller mer. Varhos lege flere ganger vi og, men var altså bare virus. Han har vært frisk en uke nå og matlysten er på plass igjen
Hønemor ___ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 såpass ja .. Godt å høre at noen andre har hatt det sånn også ... Så lenge ikke crp er så høy så må det vel være en vanlig virus infeksjon.. Han drikker godt, men langt mindre enn det han gjør til vanlig da ( han er veldig glad i å drikke om det er saft) ga dere febernedsettende? Jeg gir han det når han er sløv og plages med feberen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå