Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vi får babyen i midten a mars.... så har vi vurdert å skaffe oss kattunge... men vil ikje ha helt i begynnelsen når babyen er så liten pga allergi ++++..... Men når er det greit å skaffe katten???
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Å heldige dere. Jeg tenker at det er perfekt når barnet nærmer seg året. Da får man full oppmerksomhet på barnet noen måneder, og når det begynner å stabbe rundt er det jo genialt å få seg et kjæledyr. Kanskje en stund før man går tilbake i jobb, så får man tid til både baby + dyr. Hva som er best allergimessig aner jeg dessverre ikke ...
Phantom´ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ville ha ventet til neste vår jeg. Har selv katt og ser at det er mye pes rundt det å passe på at katta ikke legger seg på babyen. Katta vår er veldig kontaktsøkende og legger seg både i senga og vogna til barna våre. Er spent på hvoprdan det blir med ny baby. her må vi i alle fall ha kattenett både på seng og vogn, i tillegg til at vi må passe veldig godt på når babyen ligge i stua. Men med tanke på allergi tror jeg ikke det spiller noen rolle om når den introduseres.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 venninen min skaffet seg katt noen måneder etter lille jenta kom, å jenta var såååååå allergisk at de måtte bare gi pusen vekk... hadde ikke orket å måtte passe på en katt om den la seg over sengen eller vognen hele tiden..å travelt når ungene begynner å krabbe å skal bort til matskålen til katten hele tiden...når du er ute å skal gå tur, følger den etter deg..nei uff,,travelt synes nå jeg! å når du skal anskaffe deg en helt ny kattunge, så skal den vær inn ei noen uker før du slipper den ut, du skal skifte kattasand, å sørge for den forblir stueren..ikke har du aknskej tid til å gi pusen den kosen så trengst i begynnelsen for da tror jeg at bebien har din fulle oppmerksomhet hele tiden.. så rundt året hadde jeg ventet med for å skaffet meg en pus )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå