Gå til innhold

Ang lekegrind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det man "pleier" å begynne med lekegrind, og når slutter man med det (blitt for stor for den)? Lillegutt blir 7 mnd om 6 dager, tenker på å kjøpe lekegrind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hørt at det lønner seg å starte tidligst mulig slik at de blir vant til å være i den. Begynte for to-tre uker siden her. Han ligger ikke lenge av gangen men er bare 3 1/2 mnd. Tror nok babyen din vil like seg der med noen leker i. Frigjør armene våre litt.

Skrevet

Vi begynte med den når mellomste og mini var nyfødt (brukte ikke til eldste, var ikke nødvendig når vi bare hadde ham synes jeg). Nå er mini 8 mnd og jeg tror vi snart rydder den bort. For meg er lekegrinden et sted hvor babyen er trygg for eldre søsken som leker aktivt på gulvet når man må gjøre noe annet selv (f.eks lage middag) og ikke et oppbevaringssted så jeg synes mini begynner å bli for stor. Men vet mange bruker lekegrinden på en annen måte da :-)

Skrevet

Har kjøpt lekegrind nå. Mini er 7mnd. Bruker den kun om jeg feks. skal dusje, lage middag, vasker gulvet eller lignende. Om jeg er tilstede i stua får han fly fritt rundt, men vanskelig å kunne ha øyne på ham 24/7, innimellom må man få gjort litt annet og da kan det være kjekt å plassere mini oppi der en liten stund.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...