Gå til innhold

Jeg vil ha Huuuuuus :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp pussa opp leligheta, og ei til lelighet i egt. over (var naboer før vi ble sammen).. Leiligheta blei nyydelig, og nå skal vi pusse opp den andre for salg evt. leie. Vi venter en liten i juni, og vet at vi klarer oss med denne vi bor i nå ei stund. Den er 55 kvm. Men når babyen begynner å krabbe, så blir den litt liten til to voksne, baby og hund på 45 kg.. :0) Satser på å få kjøpt hus etterhvert, men må kvitte oss med ei lelighet først... men gurimalla så flott det hadde vært med et hus nå før babyen kom...

Ikke noen spes. mening emd innlegget.. bare litt tankespinn :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er drit deilig med eget hus. Kjøpte oss enebolig i høst, og er sååå fornøyd. Godt med boltreplass til ungene, 200 kvadrat.. Ikke det at vi bodde trangt før heller, hadde da borettslagsleilighet på 110 kvadrat, men blir noe helt annet med eget hus ja:)

Skrevet

Dere er som i de romantiske filmene med andre ord? :) "to naboer som finner hverandre".. Visste ikke slikt skjedde i virkeligheten også jeg! :) Godt valg av nabo da. hehe..

Skrevet

Synes det er bedre med leilighet jeg. Kjøpte hus sammen med eksen min, med hage og alt. Mye bedre plass inne, 3 soverom bl.a. Masse boder ute. Da det ble slutt kjøpte jeg den leiligheten jeg bor i nå, 58 kvm, 2 soverom, ingen boder... Trives så utrolig mye bedre med leilighet! Deilig å ha oversikt over alle rommene hele tiden, vaskinga går kjempefort, slipper snømåking og plenklipping... Får så masse tid til viktigere ting ;) Jeg vil ikke ha hus igjen før jeg absolutt må pga plassmangel.

Skrevet

Jupp, hehe... Vi kjøpte hver vår lelighet rundt årtusenskiftet, han nede, jeg oppe. Vi møttes ved postkassene og på fester hos hverandre innimellom. Og hadde en stående avtale om at vi kunne bråke så mye vi ville, og ingen av oss skulle klage på den andre :0) Så en vakker dag i 2006, på en av disse festene begynte vi å rote... så nå er vi forlovet, baby i magen og husplaner.. hehe...

Skrevet

Jeg vil også ha mere plass!!!! Har 5 dager til termin og driver og setter opp babymøbler (stellebord, seng og alt stæsjet), og det blir trangt!!! Drit au. Angrer fælt på at vi ikke flyttet i høst, nå må det nesten drøye litt.

Artig historie med hvordan dere møttes forresten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...