Gå til innhold

noen som har forslag til gutte navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn som heter Mathias, og må ha et guttenavn til, da det blir en gutt til her:) Syntes guttenavn er så vanskelig.. jeg vil liksom ha noe som er moderne, men som ikke alle heter, hehe....

Gjorde det sikker ikke noe lettere får dere, men har dere forslag så kom med de:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Julian er et fint guttenavn...

Skrevet

Om jeg får en gutt, skal vi kalle den Olav :)

veldig fint navn, som ikke er så mye brukt lengre..

Skrevet

hehe.. Julian blir ikke aktuelt, hehe.. men det er fordi jeg gikk i klasse med en som het det, å han var så ekkel, hehe.... så da tenker jeg på han og det orker jeg ikke, hehe....

Olav er ikke helt min stil, dessuten heter ene tant ungen min det:)

men takk får forslag:)

Skrevet

Vi fikk vite det kom en gutt i går..

så no står det mellom tre navn her i gården..

Oliver , Theodor eller Phillip.. jeg liker phillip best men typen holder på et anna.. jeje vi får se

Skrevet

Min sønn på 3 heter Philip og det er jeg veldilg fornøyd med. Blir det gutt igjen har jeg enda ikke funnet noen favoritter. Men mitt forslag er som sagt Philip:)

Skrevet

å... det er nesten flaut vettu... får jeg er såååå sinnsykt kresen..... hehe

jeg lurer litt på Leander da.... evt Vetle Leander eller Aron Leander....

andre forslag som passer til Leander da?

og gjerne flere forslag til navn generelt:)

Skrevet

Min skal hete Cedrik eller Greger. trur vi da ;)

syns det er helt ok å være kresen jeg, d er jeg og! syns seff mange andre navn er fine, ikkeno imot navna til vennene mine sine barn, men d betyr ikke at jeg vil bruke dem på mine barn :)

Skrevet

liker Sebastian og Oliver(som mine 2 gutter heter) :) og så liker jeg Ask og Noah:)

Skrevet

fikk jente her da, men hadde hun vært gutt hadde det sikkert blitt Leander;) har også snakket om Levin Andre eller John Henrik;)

Skrevet

Hvis jeg får gutt skal han hete Tobias... det falt både jeg og sabo for, og var det eneste guttenavnet vi begge likte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...