Gå til innhold

Hvor skal jeg starte?


snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med pilla 28. november i fjor. Fikk bortfallsblødning noen dager senere. Og det tok 53 dager før det kom bitte litt rødt/brunt blod. Etter dette så har jeg ikke sett snurten av TR.

 

Begynte på pilla fordi jeg hadde så uregelmessige blødninger, sånn i 14 års alderen. Så regner igrunn med at jeg kommer til å få det igjen nå, eller at det tar tid før kroppen blir kvitt restene fra pilla.

 

Men kan jeg dra til legen å sjekke dette ut nå? Ta blodprøve eller noe sånt? Eller gå til GU?? Vet ikke hva som er best jeg...

 

Håper noen kan svare meg... Tanken på at jeg ikke kan få barn har jo streifet meg... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint dra til legen nå.Det ville jeg gjort og fått en henvisning til gynogolog.

Ring fortest mulig,høres ut som du har mange ubesvarte smp og stri med!

 

Klem

Skrevet

Jeg gikk til legen, og hun tok meg absolutt alvorlig.

Det er, som legen sa, ikke "normalt" å ta så veldig med prøver før det har gått ett år, men hvis ikke hun gjorde noe med meg, så kom det nok til å henge seg enda mer opp!

Så jeg skal til gyn. i slutten av april ;)

Skrevet

Takk for svar! :) Skal ta å ringe legen imorra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...