kei80 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Fikk et tips om det.men er det symbolet i ruten som er resulatet eller er det strekene på testpinnen? Dette var den digitale...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Når det gjelder den digitale EL testen så skal du ALDRI se på strekene å tyde noe av de, så det er det så kommer opp på displayet som er svaret
kei80 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 ok! takk for svar,slapp jeg å gruble på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå