Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 hvis jeg har pumpa meg og fryst melka. ca 80-100mg. hvor lang tid tar det før den smelter ca? og skal jeg tine den i rom temp eller kjøleskap etter jeg har tatt den or frysen. og går det ann å legge fryst melk i vannbad som tining?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Det har ikke noe å si om du tiner på benken i kjøleskapet eller i vannbad om du skal bruke melken med en gang. (ref. svar fra hs på babyverden) Tiner du i kjøleskap går det som fersk melk og kan brukes innen 3-5 dager. På benken innen 4-8 timer...opptiningstid avhenger av hva du har lagret melka i og metoden du tiner på
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 tja..ikke helt sikker, men sikkert andre som vet? men ligger jo litt i det en sier med kun en oppvarmiing og en nedkjøling da..så personlig tror jeg nok den melka må brukes innen 4-8 timer eller kastes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå