Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hdde jeg bare visst om det blir gutt eller jente!!! Fremdeles ni uker igjen. Jentenavn har vært bestemt siden før unnfangelsen, men sliter med guttenavn. Ellers blir jeg bare gal av å ikke vite. Andre?
LadyLuck & Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 er sånn her også... jentenavn har vært bestemt siden før vi ble sammen.. (var venner i mange år først, hadde en avtale om å få barn når vi var tredveom ingen hadde noebn, bestemte da gutte og jentenavn, guttenavnet har guttungen vår fått) Så guttenavn sliter vi litt med, jeg har en favoritt, men han liker det ikke helt... så får se hva det blir når babyen kommer =0)
Vårunge08 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Samme her. Myye enklere sist, da jeg visste det var jente på vei... Klarer ikke helt å godta at jeg ikke vet... Men synes det var litt for dumt å dra på privat ultralyd bare for det. Har hverken guttenavn eller jentenavn, bare en alt for lang liste!
mamma`n til nurk Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Her vet vi med 90% sikkerhet at det blir jente, men vi aner ikke hva hun skal hete. Har en kort liste med navn, men etter å ha sett på 3d-ultralyd, så ser det ikke ut som om noen av navnene passer! Så vi ga rett og slett opp for to mnd siden. Nå får vi bare vente til hun kommer og se hvilket navn som passer henne. (Hadde vært enklere med gutt, der ble vi fort enig ang navn.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå