Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 er så trøtt og sliten i bekkenet for tia....offameg:( Fant ut hos legen at jeg har for lite jern og b-vitamin i skrotten....derfor jeg er såååååååå trøtt:(Håpa det hjelper med de pikkene jeg har fått......
Dubros Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jøss...det var litt av en behandling. Antar at det er piller du har fått, og ikke en haug med pikker hahahha.....
mamma sin kompis Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 hehehehehe!! det er så morsomt med slike skriveleifer hehe!! ja, håper de hjalp deg mye
Guttebaby:) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hahahahahahhaa.. Jeg ler så jeg detter ut av stolen her... skrattler HØYT her jeg sitter helt alene!! HHAhahahahahah.. knekker sammen igjen.. Håper pikkene hjelper da:):)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Hehehe... Skulle ønske legen min ville skrive ut pikk på resept til meg Får liksom ikke nok av det for tiden så Greit å ha en resept å vise gubben.... Hihihi... Men fra spøk til revolver her.. Har også vært sliten den siste uka... Eller, bare helt energifattig. Det er tungt. Samvittigheta går det også dårlig med da, er jo ikke like effektiv som jeg pleier å være til vanlig. Er bare glad jeg har en samboer som stiller opp, uansett hva det skulle være Han liker visst å varte meg opp, og gjør alt han kan for meg..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Du er ikke alene om det nei, jeg er også i uke 26, å er dritt lei og kjempe sliten...:-( har kansje noe med at kroppen er sliten av å være gravid, har en gutt på 9 mnd, så var ikke akuratt tilbake i toppform da jeg ble gravid igjen...men men, vi får vel bare holde ut:-) jeg får kansje også prøve med litt pikk:-) :-)
Erica Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Har ikke ledd så godt på lenge.... ha ha ha ha Datt nesten ut av sofaen, pga latter... Kul lege du har, he he... Nei da, håper det hjelper deg uansett om det er piller el pikker, he he.
volvo-mamma Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Etter 6 uker på jern pikker (piller) så føler jeg meg mye bedre, er nå snart i uke 23 og har vært på kanten til bristepunkte fra dag en i graviditeten... Har tatt 3 hemofer tabeletter i 6 uker og begynner komme tilbake til de levende... Så bare sett i gang trykk innpå med rå brocoli,jerntabeletter og jordbær så skal du se at om noen uker så føler du deg levende igjenn... *pikker* ler så jeg griner
smuppemor Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Hahahahaha....vanvittig bra;D Så bra hvis litt pikk kan hjelpe da;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Hahaha..for en fantastisk skriveleif!! Den fikk humøret mitt opp fra gretten til munter! Herlig!!
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2008 hAHAHAHAH....JA NÅ VAR D NÅ GODT AT DERE ALLE HAR FÅTT DERE EN SKIKKELIG GOD LATTER:=) hAHAHA....DE SKRIVEFEILENE DUKKER STADIG OPP DE,MEN PIKKER...HIHIHIHI....DEN VAR JAMMEN GO:=) HÅPER BARE DE HJELPER DA;)tJIIHIHIHI;) hA EIN FORTREFFELIG DAG JENTER:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå