Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Gutten (7mnd) min er mindre og mindre interessert i puppen. I tillegg har brystene mine blitt såre som et resultat at han plutselig river seg løs for å se på noe etc. Meget irriterende. Så nå vurderer jeg å gå over til MME. Vil jo ikke tvinge han til å ammes heller. (Må legge til at han ammer bra på natta, men da er han så trøtt at han ikke enser hva som er rundt seg, noe som desverre ikke er tilfelle på dagen.)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hadde lignende problemer her. Tok puppen lite på dagen og virket lite interessert. Om natta derimot spiste han godt. Fikk beskjed av HS at nå spiste han såpass mye på dagen at jeg trygt kunne nattavvenne. Siden jeg også begynner å bli ganske slite av nattamming fant vi ut at vi skulle prøve det. Nattavvenningen har faktisk gått veldig greit hittil. Sover nå fra åtte til halv seks uten mat. I tillegg kom det en hyggelig bieffekt ut av det. Han er plutselig meget interessert i puppen på dagen!
BellaSofia Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Kan du ikke bare gi vanlig mat og amme litt innimellom? Tror ikke du trenger å gå over til mme, men VET ikke. Tenker bare at det er helt naturlig at så gamle babyer blir mindre interessert i pupp og mer interessert i vanlig mat. Er vel bare endel av utviklinga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå