Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Noen med erfaringer? Hadde babybjørn bæresele til førstemann, men det var tungvindt å få på og av og veldig "dinglete" og i veien. Vurderer nå med nestemann enten bæresjal eller slynge og kunne tenke meg å høre litt fra andre som bruker disse.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 tårer i øynene av denne! (litt gravid ja...) blir nok definitivt elastisk sjal på meg...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Har blitt mei tai frelst jeg da. Aldri prøvd sjal så kan ikke uttale meg om det. Men har ei venninne som selger mei tai hvis du er på jakt etter det =) http://minimaister.blogspot.com/
Yo&La+spire Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Eg har prøvd både mei tai og sjal og anbefaler begge! Det er fantastisk å bære både for mor og barn, og veldig praktisk. Selv foretrekker eg sjal, fordi det gir bedre støtte, selv om det er litt vanskeligere å få til i begynnelsen. Anbefaler deg å gå inn på tettinntil.no og se om det er et bæretreff i nærheten der du bor. Da kan du prøve litt hva du liker, for det er veldig individuelt. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå